Wednesday, September 28, 2011

.: hujung buLan punye cite :.

hehehe..aqu senyum sOrng2 je tem nak start tuLis bLog nieh..teringat tem maLam aqu hampir2 nak kene SAMAN..cite nyer ginie,hujung minggu lepas aqu pegi kenyir,baLik dari kenyir aqu demam terOk..xlarat nk g cLas isnin tuh..dah kaLau time-time demam ginie,otak aqu lambat cikit nak poses makLumat..so memang xseda la y roadtax ayu dah MATI..dah masok arie ke 3 bru lah aqu seda..nk tau cmner aqu leh SEDAR..aqu sedar biLe abg puLis tuh tengOk roadtax kete aqu bnyak kaLi then sOh aqu paking tepi..DAMN!!

abg poLis: macam mane cik boLeh drive kete y roadtax da mati nieh?? siLe keLuarkan ic cik,mari ikut saya..

aqu: (dengan muke bLur baru baek demam) aqu pon foLo..daLAm otak dOk piki patut la aqu cam maLAs nk kua maLa nieh,tapi lapo punyer pasaL....hurmmm

abg poLis : sekarang nieh saya tepakse saman cik..cik tau x kene saman bape nieh?? saya kesian kat cik nie..

aqu: aqu dengan muke mita simpati (bukan muke nk nangis k)..encik,baru 2 arie(tem tuh kuL 1130pm),saya memang xperasan langsung..saya janji x uat lg(dan2 ayat sekoLah rendah pon keLua,ahhaha)

nak dipendekkan cite,aqu TERLEPAS dari sa-a-man tuh..aqu da r memang tengah kesempitan wang..buLan nieh memang buLan poket bocor laq bagi ayu..uhuhu..pas dari abg pulis tuh ayu pon tROs menuju ke destinasi,niat d atie sebenanyer nak makan nasi,tapi pasaL da kene PAU ngan dOrng,aqu tepakse ngadap roti canai..layan kan aje...........................

biLe aqu nk jumpe ngan uit tepijak nieh ek???hehehe ^_^

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.